Custom Publishing

Custom Publishing

Jeżeli interesujesz się custom publishing, koniecznie kliknij w to miejsce.

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do publikacji. Zwykle związane jest to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zaliczają się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi,
  • książki,

Cele custom publishingu

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • zwiększenie ilości klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]