Wszystko, czego należy dowiedzieć się o tym, jakie są cechy dobrej firmy SEO, uzyskasz na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy skorzystać z sugestii ekspertów.
Google radzi, jak wybrać solidną firmę SEO
Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak np. Bing, DuckDuckGo bądź Yahoo, w dalszym ciągu liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, przeważnie nie jest to proste bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.
Najważniejsze cechy rzetelnej agencji SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raportowanie i ciągły dostęp do statystyk strony,
- umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję.
Przedstawicielka Google wskazuje także, że solidna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą pierwsze rezultaty zwykle po kilku miesiącach działań.