Pozycjonować, czy nie pozycjonować – oto jest pytanie

Pozycjonować, czy nie pozycjonować – oto jest pytanie

Poznaj więcej szczegółów o pozycjonowaniu i optymalizacji stron www.

Pozycjonowanie to różne działania, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Inną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności produktu, usługi albo samej marki.

Algorytm Google ocenia każdą stronę internetową pod kątem plus minus dwustu różnorodnych faktorów. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona lub jej podstrona pokaże się w SERP na dane słowo kluczowe. Za bardzo ważne czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uznają między innymi jakość contentu, linkowanie (off-site oraz on-site), jak również prędkość ładowania.

Wyszukując w wyszukiwarce Google dowolne słowo, internaucie zostanie zaprezentowany wykaz stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do szukanego hasła. Które adresy pojawią się w wynikach na topowych pozycjach? W głównej mierze te, których treść jest niepowielona z innych witryn i starannie nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też poprawnie zoptymalizowany kod HTML, szybkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na komputer, lecz i urządzeniach przenośnych), jak również reputacja witryn internetowych zamieszczających odnośniki do naszej strony.

Czy warto przekazać pozycjonowanie strony albo sklepu www firmie SEO?

Google systematycznie koryguje algorytm, stąd zaleca się zlecić pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów i stron www specjalistom. Wyśmienitym wyborem jest agencja SEO posiadająca wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także kodowania i prowadzenia kampanii Google Ads. Pozostawiając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.

Otwierasz firmę? Pozycjonowanie w Google to obecnie konieczność!

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do zarządców stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży wyrobów albo usług firmy. Decydując się nawet niszową działalność niemądrze jest w XXI w. nie założyć własnej strony firmowej lub ją utworzyć, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle szacunków prawie 97% klientów szuka w internecie informacji o lokalnych markach, co wyraźnie wskazuje do jak ogromnej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony bądź sklepu w Top3 wyników wyszukiwania niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument skorzysta z naszych usług.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]